wtorek, 23 lutego 2010

Czarny sweter kopertowy

Zima się kończy, a ja sprawiłam sobie taki oto sweter:
Gruby i czarny. Czarny kolor podobno postarza, grube swetry, zresztą, też. Ale długo szukałam jakiegoś wzoru na leżącą od pewnego czasu w mojej szafie włóczkę "Baśkę". Znalazłam taki wzór z opisem wykonania w kolekcji Zdzid, której blog jest moją inspiracją od dawna, a ona sama niedoścignonym wzorem - jak i wiele z Was, do których zaglądam. Tak powstała czarna wersja kopertowego swetra. Wszelkie wzory robione jasną włóczką są znacznie wyraźniejsze, ale efekt mojej pracy oceniam jako zadawalajacy, choć nie ustrzegłam się błędów: po zblokowaniu rekaw wyszedł za długi i ogólnie sweterek mógłby być węższy w ramionach. A może po prostu nie blokować? To normalne, gdy chodzi o chusty i poncza, ale czy konieczne przy swetrach?

Tu fragment rękawa z wzorem liści:A tu połowa przodu z troczkiem:



Na zweter zużyłam trochę ponad trzy motki po 100 g włóczki "Baśka". Robiłam na drutach nr 4.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz