niedziela, 11 września 2011

"Dew Drops" z Lace Drops

Wczoraj ukończyłam kolejną chustę. Nie, jeszcze mi się nie znudziło. Uwielbiam robienie chust i wątpię czy kiedykolwiek mi się znudzi.
Dew Drops to bardzo wdzięczny wzór. Drugi raz robiłam taka samą chustę. Tym razem dodałam jeden motyw kropelek, by wykorzystać cały moteczek.
Lace Drops - bardzo atrakcyjna włóczka, chusta jest delikatna, leciutka, ma odrobinę połysku, dobrze się blokuje. Dlatego z marszu biorę się za nastepną, póki mogę robić przy świetle dziennym. No cóż, czerń w tym przypadku jest trochę niewdzięczna.
Dziergałam na drutach 3,25, zużyłam około 90 g.






33 komentarze:

  1. WOW !
    Wielka i prześliczna , wspaniały wzór .

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna chusta, bardzo elegancka:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczna wyszła!!! Też mam ją w planach :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiekna, brak słów. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczni wyszła,mi robienie chust też się nie nudzi:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny wzór na pięknej chuście.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Chusta baaardzo atrakcyjna.
    Fajny wzór.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kobieto, ale masz tempo!
    Piękna chusta :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolejną piękną rzecz nam pokazujesz :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. O!!!! Wspaniała!!

    Celu! gratulacje!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piekna chusta, ja jakos chcialabym , ale sie boje zabrac za takie chusty, poki co probuje cos w szalach zadzialac, pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowna chusta,delikatna i elegancka...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. fantastyczna! zaraziłaś mnie tym wzorem, kiedy pokazałaś pierwszą dew drops, teraz porządnie zmotywowałaś mnie do roboty - bo właśnie mam ją na drutach :) oby wyszła mi choć trochę taka ładna jak Twoja :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przesliczną chustę wydziergalas! Ja właśnie jestm w trakcie pracy nad tym samym projektem, ale nie z tak cudnej włóczki:( Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. wspaniała chusta, baaardzo elegancka!

    OdpowiedzUsuń
  16. no i kolejna piekność zeszła z Twoich drutów ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. PRZEPIĘKNA, rewelacyjne wykonanie, piękna włóczka, piękny wzór, bardzo elegancka!!! Pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  18. Chusta jest prześliczna. Chyba w najbliższych dniach tez sobie taką dziergnę :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Faktycznie bardzo wdzięcznie prezentuje się ten wzór w czerni.
    Piękna

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  21. Urszula Adamska3 lutego 2019 11:45

    Uwielbiam różnego rodzaju chusty i kiedy tylko mam okazje to je robię. W szczególności najbardziej lubię pracować na włóczce https://alewloczka.pl/pl/c/Drops-Cotton-Light/38 która moim zdaniem nadaje się idealnie do tego typu prac.

    OdpowiedzUsuń