niedziela, 22 lipca 2012

Obrazki z podróży

Prezentuję zdjęcia z mojej trzydniowej wyprawy na południowy-wschód Polski. Razem z przyjacióką zrobiłyśmy "małą pętlę" po Polsce przejeżdzając ok 1000 km.

Poniżej Ratusz w Zamościu.

Zamek w Łańcucie



 A oto pomnik Chrząszcza w Szczebrzeszynie, łudząco przypominajacy świerszcza :)


Ze Szwejkiem na ławeczcze w Przemyślu:
 Zamek w Krasiczynie:

 Pałac w Baranowie Sandomierskim, zwany Małym Wawelem:

 Ruiny zamku Krzyżtopór w Ujeździe:



Polska jest piękna!
W przyszłym tygodniu wybieram się na Pomorze.

14 komentarzy:

  1. Oj dawno nie byłam w Zamościu ....jakieś 35 lat ,fajnie go z tobą znowu zobaczyć .

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje kochane zamki - uwielbiam je zwiedzać - ciągle sobie obiecuje ten wschodni rejon - po takiej reklamie to wyruszę ! Ewa

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna wyprawa:)
    pozdrawiam, Marlena

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna "pętelka":)
    Zdjęcia są bardzo ładne. Widać, że pogoda dopisała bo uśmiech jest na twarzy. Następnym razem trzeba zostać dłużej.
    Gorąco pozdrawiam ze Szczebrzeszyna:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Super taka wycieczka :)) A ten zamek w Krasiczynie jest niesamowity i szkoda, że był tak mocno zdewastowany..

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudna wycieczka !!!
    Nie byłam w żadnym z miejsc, które zwiedziłaś - może to kiedyś nadrobię :)
    Masz rację - Polska jest piękna !!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj nęcisz, szczególnie tym Zamościem.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zamość...moje miasto- miło ,ze i innym sie podoba;)...pozdrawiam Dominika

    OdpowiedzUsuń
  9. Witaj koleżanko. Miło mi oglądać miejsca Twoich wędrówek. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. This is really interestіng, You arе a ѵery skilleԁ bloggeг.
    I've joined your rss feed and look forward to seeking more of your wonderful post. Also, I have shared your site in my social networks!

    Stop by my webpage :: bateria do laptopa

    OdpowiedzUsuń