poniedziałek, 22 września 2014

Kolejna DEW DROPS z "estonki"

Za co kocham estońską włóczkę Artistic Yarn? Oczywiście za kolory.
Jest wiele cieniowanych włóczek, ta jednak jest niepowtarzalna, farbowana na różne kolory i przędziona ręcznie, świetnie zmieniają się w niej barwy delikatnie przechodząc jedna w drugą.
Ta fioletowo-niebieska kupiona przeze mnie rok temu w motku i kłębku nie wyglądała zbyt zachęcająco, dlatego musiała odczekać swoje zanim powstała z niej chusta.
Wybrałam wzór, który sprawdziła się już w innej kolorystyce włóczki i nie zawiodłam się.
Myślę, że i Wam się spodoba.
Nie można pominąć innych zalet włóczki: jest cieniutka zatem wyrób jest delikatny, lekki jak mgiełka, a mimo to daje ciepło, bo to naturalna wełna.
Wykonana przeze mnie chusta waży zaledwie 68 g. 





I jeszcze jedna prezentacja: oto moje stoisko z rękodziełem (przede wszystkim biżuterią koralikową), które wystawiłam na 37 Skierniewickim Świecie Owoców Warzyw i Kwiatów. Zainteresowanie było dość duże, ale cenami trudno było konkurować z chińską masówką. Najważniejsze, że nakłady się zwróciły i mam ogromną satysfakcję, że mogłam pokazać swoje wyroby.

14 komentarzy:

  1. Śliczna chusta, rzeczywiście kolorki piękne .
    Stoisko super ,sama bym się tam do Ciebie wkręciła .To jest fakt ze chińszczyzna nas zalewa ,ale na szczęście ludzie dostrzegają coraz częściej różnicę .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczna chusta...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Pieknie się te estonki w Dew Drops prezentują :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oszałamiająco piekna:))))))pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna chusta. Mam również Dew Drops, ale Twoja 'bije' na glowę moją kolorami tej cudnej wełenki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna chusta. Też lubię estonkę:) Do tego wzoru to zabieram się już bardzo długo i jakoś nie mogę go zrobić. Gratuluję stoiska. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczna chusta :-) Wspaniałe kolory i doskonały wzór. Bardzo mi się podoba :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam te chusty! a ta jest w moich ulubionych kolorach! cudna, podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bez dwóch zdań piękna! Estonki biją na głowę inne tego typu włoczki pod względem przejść kolorystycznych, nie można przejść obok nich obojętnie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękna! Kolory śliczne i wykonanie perfekcyjne. Po prostu cudeńko :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudo ,cudo kolorki boskie !

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten zestaw kolorów jest obłędny. Chusta... zjawiskowa!

    OdpowiedzUsuń
  13. Fantastyczna chusta! Kolory fenomenalne i oryginalne. Ja też zaczęłam robić chusty :)
    Zapraszam na mojego bloga http://drucikianusi.blogspot.com/

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. cuuuuuuuuuuuuuudna chusta,a ta włóczka......a te kolory........ach,och ,ech

    OdpowiedzUsuń