poniedziałek, 20 lutego 2017

Dew Drops z włoczki LUNA

To moje pierwsze spotkanie z łotewską wełenką Luna. To  w 100% naturalna wełna przypominająca nieco estońską Artistic Yarn - pojedyncza nitka, wygląda na ręcznie przędzioną i farbowaną. Jest jednak nieco grubsza i bardziej gryząca. Chustę wykonałam na zamówienie. Gdy otrzymałam wełenkę, od razu przypadł mi do gustu oryginalny zestaw i układ kolorów dość płynnie przechodzących z jednego w drugi.W sklepie Liloppi oferta kolorów tej włóczki jest naprawdę bogata.
Chusta miała być duża i taka wyszła: 200 cm x 100 cm.
Zużyłam ok 150 g włóczki.
Dziergałam na drutach nr 4.








10 komentarzy:

  1. Ciekawe kolorki. Już od dawna czaję się, aby wydziergać chustę tym wzorem, ale jakoś nie mogę tego sfinalizować.
    Pozdrawiam. ola.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudownie wyszła - lekkość, delikatność ! Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna i to połączenie kolorów. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna chusta :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie robiłam nigdy z Luny, ale słyszałam pozytywne opinie :) Chusta przepiękna i rzeczywiście duża! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też mi się podoba - szczególnie bordiura chusty ma ciekawy wzór.
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna jest ta chusta i te kolory. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Zestaw kolorków rzeczywiście cudowny, cała chusta przepiękna. Ciekawy wzór. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczna chusta.Świetna kolorystyka.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Hello!! I'am glad to read the whole content of this blog and am very excited.Thank you.
    บอลพรุ่งนี้

    OdpowiedzUsuń