poniedziałek, 20 lutego 2017

Dew Drops z włoczki LUNA

To moje pierwsze spotkanie z łotewską wełenką Luna. To  w 100% naturalna wełna przypominająca nieco estońską Artistic Yarn - pojedyncza nitka, wygląda na ręcznie przędzioną i farbowaną. Jest jednak nieco grubsza i bardziej gryząca. Chustę wykonałam na zamówienie. Gdy otrzymałam wełenkę, od razu przypadł mi do gustu oryginalny zestaw i układ kolorów dość płynnie przechodzących z jednego w drugi.W sklepie Liloppi oferta kolorów tej włóczki jest naprawdę bogata.
Chusta miała być duża i taka wyszła: 200 cm x 100 cm.
Zużyłam ok 150 g włóczki.
Dziergałam na drutach nr 4.








11 komentarzy:

  1. Ciekawe kolorki. Już od dawna czaję się, aby wydziergać chustę tym wzorem, ale jakoś nie mogę tego sfinalizować.
    Pozdrawiam. ola.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudownie wyszła - lekkość, delikatność ! Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna i to połączenie kolorów. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna chusta :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie robiłam nigdy z Luny, ale słyszałam pozytywne opinie :) Chusta przepiękna i rzeczywiście duża! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też mi się podoba - szczególnie bordiura chusty ma ciekawy wzór.
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna jest ta chusta i te kolory. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Zestaw kolorków rzeczywiście cudowny, cała chusta przepiękna. Ciekawy wzór. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczna chusta.Świetna kolorystyka.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bajeczna chusta! Super! Pozdrawiam, K :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Very nice your blog and article. I like this blog thank for sharing.

    หนังชีวประวัติ

    OdpowiedzUsuń