sobota, 2 lipca 2011

Chusta "Fountain Pen"

 Skończyłam ją kilka dni temu. Dopiero dziś znalazłam czas, aby ją Wam pokazać. Jestem bardzo zadowolona z efektu swojej pracy. O takiej chuście marzyłam, podglądając na róznych blogach.
Wybrałam cieniutką włóczkę Lace Scrumptious mieszankę wełny mierino z jedwabiem - stąd połysk.
Wykorzystałam 80 g z 100 gramowego motka. Dziergałam na drutach 3,5 mm. Chusta fantastycznie się zblokowała, jest delikatna i zwiewna. Zdjęcia, jak zwykle, nawet w połowie nie oddają jej piękna ani koloru.






14 komentarzy:

  1. Przepiękna!!! Delikatna jak mgiełka, cudna!!! Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. o i jeszcze miałaś cierpliwość żeby i bąble były, ja zawsze je pomijam z lenistwa oczywiście...
    bardzo piękna i duża wyszła, lubię takie delikatne i precyzyjne chusty ;)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna, filetowa mgiełka! Nie mam cierpliwości,bytaką sobie udziergać,a tak bardzo mi się takie podobają.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna! przepiękna od koloru po wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo boska ta chusta, powiem szczerze ze tez ogladalam te wloczke, ale to cienizna jest, no ale warta tego efektu...cudo poprostu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczności i pyszna włóczka.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. ojejej, piękna chusta! wierzę, że w rzeczywistości jeszcze piękniejsza! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Istne cudo!Pozdrawiam słonecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. .... zdaje mi się, że niedaleko ode mnie śliczności produkowane są :) a już mi się zdawało, że na zachód od Grodziska to już tylko ja dłubię na drutach ....
    nie odważyłam się jeszcze niektórych wzorów robić ... widać nie przespałam się z tematem ażurowych chust.... a ciągnie mnie do nich okrutnie .... czy na szkolenie można się zapisać?
    pozdrawiam

    Malgosia

    OdpowiedzUsuń
  10. Niesamowicie piękna jest ta chusta! I kolorek cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudeńko ...........
    Mam do ciebie romansik czy możesz do mnie napisać na bogda@autograf.pl bo tutaj nie doszukałam się adresu do ciebie .

    OdpowiedzUsuń