wtorek, 10 sierpnia 2010

Moja pierwsza torebka

Skończyłam dziś torebkę, którą obiecałam córci jeszcze przed wakacjami. Zostało 3 tygodnie wakacji, wiec nie jest tak źle. Torba od A do Z - moja "autorska" czyli projekt (który się zmieniał w miarę przybywania robótki) i wykonanie, poprawki - stąd wiele niedoskonałości. Najtrudniejsze dla mnie okazało się wszycie podszewki i suwaka.
Materiał to 250 g bawełny Miya. Prawdę mówiąc spodziewałam się, że torebka będzie sztywniejsza. Proszę o porady, czy można czymś usztywnić taką torebkę, jakie włóczki nadają się najlepiej na torby?

3 komentarze:

  1. Torebka bardzo mi się podoba :)
    Lecę pobuszować po Twoim blogu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. bombowa torba, ja jeszcze nie dorosłam do wykonywania aż tak skomplikowanych dzieł, ale chciałabym chciała
    A.

    OdpowiedzUsuń